Gastenboek 2017-Heden


Schrijf iets in het gastenboek

 
 
 
 
Velden met een * zijn verplicht.
Uw bericht zal na enkele dagen zichtbaar zijn
Alvast bedankt voor uw bijdrage !
Yasemin, Ruben, Thomas en Luke Yasemin, Ruben, Thomas en Luke uit Haarlem schreef op 6 maart 2024 om 22:56
Fantastisch...! Wat hebben wij genoten van deze 2 weken op Bali, waarbij Daniel al ons kwam ophalen van vliegveld en we de dagen konden doornemen wanneer we wat wilde zien of doen. Daniel komt zelf ook met goede inbreng en hij weet ontzettend veel te vertellen zodat we ook heel veel konden leren over Bali en alle tradities. Daniel spreekt goed Engels en is van alle markten thuis dus is niet alleen driver maar ook gids en maakt leuke foto's. 😄
Ook zijn collega Komang was superaardig en gezellig.
Beiden waren erg vriendelijk, behulpzaam en willen je graag alles laten ontdekken van Bali. Onderweg altijd goede restaurant keuzes, en ook belangrijk is dat we ons altijd erg veilig hebben gevoeld.
👍👍👍
Superbedankt en wie weet tot een volgende keer...
Even geduld...