Gastenboek 2017-Heden


Schrijf iets in het gastenboek

 
 
 
 
Velden met een * zijn verplicht.
Uw bericht zal na enkele dagen zichtbaar zijn
Alvast bedankt voor uw bijdrage !
Ron en Jetty Coomans Ron en Jetty Coomans uit Waddinxveen schreef op 10 februari 2024 om 17:06
We zijn net terug in het koude Nederland na 8,5 week op Bali geweest te zijn. In de 8,5 week 9x met Daniel op pad geweest. In 1 woord "FEESTJE" Daniel is een hele goede, vriendelijke goed Engels sprekende gids/chauffeur/fotograaf. Hij rijdt heel veilig en rustig en weet de echte pareltjes op Bali te vinden. Nooit te beroerd om te helpen, altijd op tijd op de afgesproken tijden. December gaan we weer terug en gaan we graag weer met Daniel op pad.
Even geduld...