Gastenboek 2017-Heden


Schrijf iets in het gastenboek

 
 
 
 
Velden met een * zijn verplicht.
Uw bericht zal na enkele dagen zichtbaar zijn
Alvast bedankt voor uw bijdrage !
Marja Janssen Marja Janssen uit Valkenburg zh schreef op 19 november 2022 om 06:29
Wij, Hans& Marja, gingen op reis voor 17 dagen Bali.
Van 5 nov. t/m 21 nov. 2022
We verbleven in Sanur, rustige badplaats en hadden een heerlijk hotel.
We hadden geboekt bij ons reisbureau en de eigenaar daarvan, zelf al verschillende keren op Bali geweest, adviseerde ons Daniรซl, baligids.
Omdat hij zelf verhindert was zijn wij met Agung op pad gegaan.
Dit was het beste wat kon gebeuren! Agung bleek een vriendelijke, gezellige man met humor. Alleen maar bezig om het zijn gasten naar de zin te maken!
Steeds vragen of we het naar ons zin hadden en wat we nog meer wilden doen. Hele nette en bescheiden man!
Vertelde ons veel over zijn leven op Bali en de cultuur. Weet er heel veel van!
Hij is een uitstekende chauffeur die heel goed de weg weet op Bali!
Kortom een dikke 10 met een griffe voor hem! Mede door hem hebben we een onvergetelijk, mooie vakantie op Bali gehad.
Wij adviseren dan ook van harte, als je op Bali bent en je hebt een chauffeur/gids nodig, kies dan voor Agung!!
Krijg je absoluut geen spijt van , hij is gewoon goed!!
Hans en Marja
Even geduld...