Gastenboek 2017-Heden


Schrijf iets in het gastenboek

 
 
 
 
Velden met een * zijn verplicht.
Uw bericht zal na enkele dagen zichtbaar zijn
Alvast bedankt voor uw bijdrage !
Ernie en Miranda Ernie en Miranda uit Den Bosch schreef op 9 april 2023 om 14:09
Voor ons was het de tweede keer in Bali.
Evenals in 2016 hebben we gebruik gemaakt van Daniel zijn diensten...wat hebben we geweldige dagen gehad.
In totaal zijn we 6 dagen op pad geweest met Daniel en heeft hij ons hele mooie, leuke en bijzondere dagen bezorgd.
Daniel is betrouwbaar, is een goede chauffeur en erg vriendelijk en grappig in de omgang.
Daniel kan boeiend vertellen over de gebruiken en religie van Bali.
Hij denkt goed met je mee en niks is te veel!
Een aanrader dus voor iedereen die van plan is om naar Bali te gaan.
Boek dan zeker de cookingclass van Made, en het snorkelen in de blue lagoon maar eigenlijk is alles een aanrader!
Ernie en Miranda
Even geduld...