Gastenboek 2017-Heden


Schrijf iets in het gastenboek

 
 
 
 
Velden met een * zijn verplicht.
Uw bericht zal na enkele dagen zichtbaar zijn
Alvast bedankt voor uw bijdrage !
Hetty Hetty schreef op 3 juli 2023 om 11:17
Dit was de tweede keer met Daniel, zo leuk, goede chauffeur, weet mooie plekken te vinden, als je wat wilt zeg het en hij rijd je erheen. Niets is te veel.
Hetty
Even geduld...