Gastenboek 2017-Heden


Schrijf iets in het gastenboek

 
 
 
 
Velden met een * zijn verplicht.
Uw bericht zal na enkele dagen zichtbaar zijn
Alvast bedankt voor uw bijdrage !
Marjo Reuver Marjo Reuver uit Purmerend schreef op 4 juli 2023 om 17:41
Ook wij hadden Komang als gids en dat was heel fijn. Komang is een hele aardige, bescheiden man. Hij houdt zich aan de afspraken en is een prettige, rustige chauffeur. Hij heeft ons veel verteld over het dagelijkse leven op Bali. Als we ooit nog eens naar Bali gaan, zullen wij zeker vragen of Komang onze gids weer wil zijn!
Marjo
Even geduld...