Ook wij hadden Komang als gids en dat was heel fijn. Komang is een hele aardige, bescheiden man. Hij houdt zich aan de afspraken en is een prettige, rustige chauffeur. Hij heeft ons veel verteld over het dagelijkse leven op Bali. Als we ooit nog eens naar Bali gaan, zullen wij zeker vragen of Komang onze gids weer wil zijn!
Marjo
Marjo































