Wij waren in juli in Bali. Via Walter hebben wij 2 tours geregeld met gids Gusthi.
Gusthi is een rustige, aardige nette gids/chauffeur. Doorgegeven wat we graag wilde zien en aan an Gusthi over gelaten waar hij ons heen bracht, tussendoor kon dit altijd gewijzigd worden. Gusthi vertelde veel en liet ons tussendoor ook mooie plekken zien stopte dan en vertelde erover. We hebben 2 super dagen met Gusthi gehad en ik heb hem ook zeker aangeraden bij mijn collega die in november naar Indonesiรซ gaat.
Gusthi bedankt nog voor je gastvrijheid en de lekkere vruchten en gele rijst die je ons liet proeven☺️.
Walter ook nog bedankt voor het regelen, het was erg fijn om dit van te voren al vast te leggen.
Franciss
Gusthi is een rustige, aardige nette gids/chauffeur. Doorgegeven wat we graag wilde zien en aan an Gusthi over gelaten waar hij ons heen bracht, tussendoor kon dit altijd gewijzigd worden. Gusthi vertelde veel en liet ons tussendoor ook mooie plekken zien stopte dan en vertelde erover. We hebben 2 super dagen met Gusthi gehad en ik heb hem ook zeker aangeraden bij mijn collega die in november naar Indonesiรซ gaat.
Gusthi bedankt nog voor je gastvrijheid en de lekkere vruchten en gele rijst die je ons liet proeven☺️.
Walter ook nog bedankt voor het regelen, het was erg fijn om dit van te voren al vast te leggen.
Franciss































