Gastenboek 2017-Heden


Schrijf iets in het gastenboek

 
 
 
 
Velden met een * zijn verplicht.
Uw bericht zal na enkele dagen zichtbaar zijn
Alvast bedankt voor uw bijdrage !
Joey Appelman Joey Appelman uit Amsterdam schreef op 10 september 2023 om 11:45
Wij hebben intens genoten van Bali!

Komang heeft ons mooie dingen laten zien, altijd keurig op tijd en een fijn gezelschap. Een bijzonder prettig, behulpzaam en warm mens. Hij deed meer dan dat je van zijn "taak" mag verwachten.

Wil je een fijn persoon die jou en je familie veilig en rustig door Bali brengt, dan is Komang de aangewezen persoon. Wij zouden hem iedereen aanraden!

Bedankt en tot snel!
Even geduld...