Gung is een topgids!
We zijn via Walter in contact gesteld met gids Gung. Hij heeft ons in Bali verschillende dagen begeleid en rondgereden. Gung is steeds vriendelijk, rustig en weet op alle vragen een antwoord. de afspraken werden steeds nagekomen. Het unieke is ook dat Gung ons naar unieke plaatsen bracht, weg van het massatoerisme. Topgast en zeker aan te bevelen! Wij hebben er een vriend bij.
Van harte bedankt en hopelijk mogen we nog in de toekomst nog eens samen op weg!
Erika & Luc
We zijn via Walter in contact gesteld met gids Gung. Hij heeft ons in Bali verschillende dagen begeleid en rondgereden. Gung is steeds vriendelijk, rustig en weet op alle vragen een antwoord. de afspraken werden steeds nagekomen. Het unieke is ook dat Gung ons naar unieke plaatsen bracht, weg van het massatoerisme. Topgast en zeker aan te bevelen! Wij hebben er een vriend bij.
Van harte bedankt en hopelijk mogen we nog in de toekomst nog eens samen op weg!
Erika & Luc































